środa, 16 kwietnia 2014

Jak dodać wiadomość do czytelnika ?

Witajcie !
Ostatnio zauważyłam że dużo osób dodaje tekst pod komentarzem i to nazywa się wiadomość do czytelnika. Bloggerki, oczywiście niektóre dodają po prostu tekst na stopce, jednak to też nie wygląda za dobrze. Dobra na co czekamy zaczynajmy !
1. Wchodzimy najpierw w USTAWIENIA, następnie w POSTY I KOMENTARZE. Później klikamy DODAJ i wpisujemy co chcemy przekazać czytelnikom dodającym komentarz.

 2. Oczywiście później zapisujemy ustawienia i proszę bardzo !
Myślę że post był przydatny.
Mała
Ustawiłyście sobie już tak ?

7 komentarzy:

  1. bardzo przydatne

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatne ;3
    obserwacja za obserwację ?
    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szukałam tego,dzięki ;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna instrukcja. Jak tylko wymyślę coś inteligentnego, co chciałabym przekazać komentującym, na pewno sobie to ustawię.
    Bardzo fajny blog. Mam nadzieję, że znajdę tu dużo przydatnych informacji. Obserwuję.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wymyśliłam, jaką wiadomość mam dla komentujących. Instrukcja bardzo się przydała. Sama na pewno bym nie znalazła tej opcji.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko na wierzchu a oczywiście nie zauważyłam :P Przyda się, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie kiedyś tego bardzo szukalami dzieki za pomoc

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy dobry komentarz
♥ Hejty bez uzasadnienia, nie będą tolerowane
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ :)))