czwartek, 10 kwietnia 2014

Welcome !

Witajcie !
W tym poście opowiem trochę o sobie, a kolejne będę to już Tutoriale. Dobra zaczynam :)
Jestem Mała, mam 1* lat, pochodzę z Mazowsza. Chcę mieć wszystko inne, dlatego też mam inny design niż inni. Na każdego mam pomysł, chodzi oczywiście o bloga. Mój ulubiony kolor to niebieski i jasny zielony. Mam wielu przyjaciół, który również prowadzą bloga. Zajmuje się fotografią, więc nie dziwcie się jeśli raz na jakiś czas zobaczycie fotografie na oto tym blogu. Nie mam innego bloga, kiedyś miałam, był on o modzie, bo moda to też jest część mojego życia. Lubię też szyć, właśnie jestem w trakcie szycia spódniczki. Robię przerabiać coś z niczego, wydaję mi się że to jest fajne. Oczywiście też częścią mojego życia jest nauka, której no cóż poświęcam dużo czasu. Moimi ulubionymi przedmiotami są: Angielski, Niemiecki, Matematyka i oczywiście WF. Może teraz opowiem, dlaczego wybrałam pseudonim Mała. Tak naprawdę jestem niska i mała, mało ważę ( jak na swój wiek ) i w ogóle jestem mała, taka mała.

Mała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za każdy dobry komentarz
♥ Hejty bez uzasadnienia, nie będą tolerowane
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ :)))